آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

به طور کلی می توان گفت که خرید فالوور در اینستاگرام که همان معنای خرید دنبال کننده در فارسی است به دلیل اهمیت اینستاگرام به عنوان یک رسانه تصویری میان کاربران امروزی بسیار رونق پیدا کرده است زیرا این کاربران به این نتیجه رسیده اند که با توجه به شرایطی که بیماری کرونا در جامعه حاکم نموده و به دلیل حفظ سلامت عموم،‌ خدمات حضوری با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده است، پس اکثر افراد را برای رفع نیازهای  خود به رسانه‌های عمومی از جمله اینستاگرام سوق می‌دهد. بنابراین برای  تبلیغ و رونق کسب و کار خرید فالوور در اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام برای معرفی هرچه بهتر برندهای تبلیغاتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

دلیل مهم بودم فالوور اینستاگرام

همانطور که گفته شد، اینستاگرام به عنوان یک رسانه تصویری محبوبیت فراوانی بین کاربران فضای مجازی برای خود ایجاد نموده است به طوری که کاربران، فعالیت‌های روزانه یا فعالیت‌های کسب و کار خود را به صورت عکس و فیلم در آن منتشر می‌کنند تا باز خورد خوب دریافت نمایند. از این رو کاربران ایرانی و خارجی فراوانی، زمان زیادی را در این پلتفرم محبوب فعال می‌باشند و در همین راستا اگر محتوای یک پیج اینستا را مفید ارزیابی کنند، آن را فالو یا دنبال کرده به جمع فالوورهای آن پیج اضافه می شوند. در ضمن کاربران اینستا به خوبی می‌دانند که هر چه تعداد فالوور پیج آنها بالاتر باشد، باعث بیشتر دیده شدن آن‌ها می‌شود. در همین راستا، یکی از انواع پروفایل‌هایی که از تعداد فالوور بالا را می‌طلبد تا منفعت زیادی را کسب ‌کند، پروفایل کسب و کارهای مختلف می‌باشد زیرا افزایش دنبال کنندگان باعث افزایش فروش آن‌ها می‌شود. به همین دلیل همیشه در حال یافتن روش‌های افزایش فالوور می‌باشند.

چرا خرید فالووراینستاگرام این قدر مهم است؟

از آنجا که هر چه تعداد فالوور‌های یک پیج اینستاگرام بیشتر باشد ، احتمال بازدید از ویدیوها، لایک تصاویر و مشاهده پروفایل آنها توسط کاربران نیز افزایش می‌یابد و از آنجا که این روزها اکثر کسب و کارها برای معرفی خدمات و محصولات خود و افزایش فروش  از اینستاگرام استفاده می‌کنند، جذب مخاطب و بازدید کننده یا همان فالوور از اهمیت خیلی بالایی برخوردار شده است و در همین راستا این افراد برای جذب مخاطب خود روش‌های مختلفی به کار می‌بندند. به همین دلیل خرید فالووراینستاگرام یکی از اولین گزینه‌های این گونه پیج‌ها می‌باشد تا به این طریق بتوانند هر چه سریعتر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

 

خرید فالوور فعال:

برخی بر این گمان هستند که خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور فعال ، کلا به دلیل جنبه فیک بودن آن، در افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام تاثیری نمی‌گذارد. اما فالوو‌رهایی که از طریق بعضی سایت‌ها مثل سایت https://instagrm.ir که دارای سرور اختصاصی برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج هستند، خریداری می شود، بالای 90 درصد فعال هستند. پروفایل‌های خریداری شده از استوری‌ها بازدید می‌کنند و به دلیل اینکه لوکیشن فعالیت آنها ایران است، اینستاگرام استوری را به کاربران فعال ایرانی پیشنهاد می‌دهد. از دیگر مزایای خرید فالوور فعال از سایت‌  https://instagrm.ir می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • واقعی بودن بیشتر از 90 درصد اکانت‌ها
  • ایرانی بودن پروفایل‌های استفاده شده
  • کمک به افزایش بازدید ایرانی استوری‌ها
  • امکان افزایش لایک پست‎ها
  • بالا رفتن ویو ویدیوها
  •  
  •  
  •  
  • امکان افزایش آمار بازدید از پروفایلاین روزها همه افراد برای اعتماد به یک کسب و کار در شبکه های مجازی ابتدا به تعداد فالوورها و لایک های یک مجموعه دقت میکنند و بعد به شروع فعالیت با آن مجموعه اقدام میکنند چرا که بسیاری بر این باورند که کار کردن بایک مجموعه پر مخاطب و پر سر و صدا میتوانید جنبه تبلیغاتی نیز برای فعالیتشان داشته باشد و جالب است بدانید که این باور کاملا درست است. چرا که میزان لایک و فالوور یک صفحه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام یکی از مواردی است که میتواند تاثیر بسیار مثبتی در میزان فروش و برندینگ آن مجموعه داشته باشد. و باعث شود تا مخاطبان زیادی برای آن صفحه پیدا شود. و به همین واسطه مالک آن صفحه بتواند به خوبی محصولات و خدمات خودش را به کاربران معرفی کند. و این اصلی ترین دلیلی است که بسیاری از مارکتینگ پلنرهای بزرگ جهانی توصیه میکنند تا روش های مارکتینگ قدیمی را کنار گذاشته و به سمت دیجیتال مارکتینگ و شروع فعالیت در اینستاگرام و خرید فالوور حرکت کنید.
  • از آنجایی که میزان فالوور اهمیت بسیار بالایی دارد، مجموعه های متعددی اقدام به فروش فالوور می کنند به همین جهت بسیاری از سودجویان اقدام به ارائه فالوورهای بی کیفیت و خارجی می کنند که استفاده از این خدمات نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد بلکه اگر مخاطب نگاهی به فالوور های پیج شما کند و با دیدن این فالوور ها به شما و کسب کارتان کاملا بی اعتماد خواهد شد.

    به همین منظور انتخاب فالوور ایرانی بهترین و هوشمندانه ترین روش افزایش میزان مخاطب و یا اصطلاحا فالوور صفحه شما است.کسب و کار شما از هر نوعی که باشد تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور میتواند مناسب ترین راه کار برای کسب مشتریان جدید و ثابت خود است.

    اگر شما مالک کسب و کار کوچک خانگی یا هولدینگ های بین المللی هستید، پزشک و مهندس و یا مالک هرگونه کسب و کار هستید برای افزایش محبوبیت، مارکتینگ خود و فروش بیشتر به اینستاگرام به چشم یک ویترین که میتوانید نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید نگاه کنند و وقت زیادی را برای آن صرف کنند.

    چرا که داشتن یک صفحه در اینستاگرام بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای شما نفع مالی خواهد داشت.

    هم کسب و کارتان را معرفی کرده اید و مشتریانی برای خود پیدا کرده اید و هم می توانید با تبلیغ دیگر کسب و کارها درامد بسیار بالایی داشته باشید همه اینها دلایلی هستند جدی تر به این موضوع نگاه کنید. تبلیغات اینستاگرام را جدی گرفته و در ابتدا برای جلب نظر مخاطبین اقدام به خرید فالوور کنید. و اصول یک صفحه جدید را بنا بگذارید و مطابق الگوریتم معرفی شده و راه کارها اقدام به مدیریت پیچ خود کنید.

چرا باید از ناب فالوور خرید کنیم؟

تحویل فوری سرویس

یکی از مزیت های مهم خدمات این مجموعه تحویل آنی سفارشات است. سفارش شما در کمترین زمان ممکن پس از فرایند ثبت سفارش برسی و انجام خواهد شد. کارمندان ناب فالوور سفارش شما را در کمتر از 24 ساعت اجرایی خواهند کرد.

 

پشتیبانی کامل

ناب فالوور در تمام طول پروسه انجام کار در کنار مشتری خواهد بود. تیم پشتیبانی مجموعه با تمام توان سعی می کند کلیه سفارشات را با دقت و به صورت تکمیل تحویل خریداران دهد.

 

فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور فیک جنبه ویترینی دارد و بازدهی مطلوبی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. این مجموعه با استفاده از بهترین سرور ها در تلاش است که بهترین فالوورها را با کیفیت درجه یک به مشتریان خود تحویل دهد. تمام تلاش ناب فالوور متمرکز بر واقعی بودن فالوور ها است.

 

نحوه ثبت سفارش

  • ابتدا به منوی خدمات مراجعه کرده و یکی از پکیج ها را انتخاب کنید. این پکیج ها شاما مواردی از قبیل خرید فالوور واقعی اینستاگرام، لایک، بازدید و کامت است.
  • لطفا برای افزایش لایک و بازدید حتما لینک پست مورد نظر خود را وارد کنید.
  • دقت کنید که لینک بازدید ویدیو و بازدید IGTV با یکدیگر متفاوت است.
  • نمونه لینک پست https://www.instagram.com/p/CFNeLpRHTGs/
  • در هنگام ثبت سفارش میبایست پیج مورد نظر خود را از حالت خصوصی خارج کرده و عمومی کنید.
  • در صورت تکمیل نشدن فرایند ثبت سفارش و یا عدم افزایش تعداد سفارش به پشتیبانی پیام بدید.
  • برای ثبت فالوور آدرس پیج بدون @ و بدون http://instagram.com را وارد کنید.
  • فقط خود آیدی را بدون غلط املائی بنویسید.
  • به هیچ وجه تا زمان تکمیل شدن سفارش آیدی پیج خود را تغییر ندهید.
  • خدمات به آدرس وارد شده عرضه خواهد ش.
  • درصورتی که اطلاعات شما به درستی وارد شده باشد و آیدی خود را صحیح نوشته باشید، عکس پروفایل خود را در سبد خرید مشاهده خواهید کرد.
  • شما می توانید چندین سفارش را به صورت همزمان (لایک برای هر پست بازدید یا فالوور) ثبت کنید و سپس هزینه های مربوطه را پرداخت کنید.
  • عملکرد سیستم کاملا اتماتیک است و سفارش ها پس از پرداخت همان لحظه استارت خواهد خورد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی