آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

چرا اینستاگرام من باز نمیشه ؟ سوال کلی بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی در برخی شرایط دیده می‌شود که کاربران عموما در اندروید با مشکل باز نشدن اینستاگرام یا Crash  یا همان بسته شدن سریع برنامه بعد از باز شدن آن مواجه می‌شوند. با اینستاپرو همراه باشید شاید راه کاری که ما برای شما ارائه می دهیم مشکل شما را حل کند.

 

این که اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های فعلی موجود و مرتبط با شبکه های اجتماعی است برای همه ثابت  شده است، اما متاسفانه گاها در این برنامه باگ های خاصی دیده می‌شود. کاربران زیادی ضمن تماس با کارشناسان از بروز مشکلات خاصی در برنامه اینستاگرام گلایه کرده‌اند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • باز نشدن اینستاگرام
  • کرش یا Crash شدن ناگهانی اینستاگرام و بسته شدن خودکار برنامه
  • کاهش چشمگیر سرعت برنامه و ایجاد تاخیر در عملکرد آن

از مواردی است که کاربران گزارش می کنند.

 

آموزش رفع مشکل بسته شدن اینستاگرام  همان Crash شدن 

برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و کرش های ناگهانی آن در اندروید باید از چند راه حل مختلف استفاده کنید و بازده هر کدام را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به این راه حل ها اشاره خواهیم کرد.

راه حل اول: حذف حافظه کش و دیتای اینستاگرام

در قدم اول توصیه می‌کنیم که حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) برنامه اینستاگرام را از روی دستگاه اندرویدی خود حذف کنید و سپس عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. بدین منظور در گوشی خود مسیر زیر را طی کنید:

  • به بخش Settings بروید.
  • گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید.
  • برنامه Instagram را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Cache را لمس کنید.
  • گزینه Clear Data را لمس کنید و با حذف دیتای برنامه موافقت به عمل آورید.

سپس بار دیگر وارد برنامه اینستاگرام شوید و عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر مشکل یه یک باره بسته شدن اینستاگرام یا Crash شدن آن همچنان باقی بود، از راه حل دوم استفاده کنید.

 

 

 

راه حل دوم (مشکل اینستاگرام): برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره جدیدترین نسخه آن را نصب کنید

راه حل دوم مربوط به حذف و نصب دوباره جدیدترین نسخه برنامه اینستاگرام بر روی دستگاه می‌شود. توصیه می‌کنیم که حتما برای نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی استور (Google Play Store) استفاده کنید. در بسیاری از شرایط دیده شده که انجام این کار منجر به رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن یا حتی کند شدن عملکرد اپلیکیشن می‌شود.

راه حل سوم(مشکل اینستاگرام) : استفاده از ابزارهای تغییر IP

یکی دیگر از روش هایی که ممکن است منجر به رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و Crash شدن آن شود، مربوط به تغییر IP است. شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما گزارش‌هایی به دست ما رسیده که نشان می‌‌دهند تغییر IP از طریق ابزارهای خاص منجر به رفع مشکلات و باگ های متعددی در برنامه اینستاگرام شده است. پس شما هم حداقل یک بار این روش را امتحان کنید.

راه حل چهارم(مشکل اینستاگرام) : از کامپیوتر استفاده کنید!

راه حل آخری که توصیه می‌کنیم برای مقابله با مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و کرش های آن به کار ببرید، مربوط به استفاده از اینستا در کامپیوتر می‌شود. برای مثال می‌توانید شبیه ساز بلو استکس را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب و سپس اپلیکیشن اینستاگرام را بدون هیچ مشکل و کاملا مشابه با اندروید بر روی کامپیوترتان اجرا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله “روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر” کمک بگیرید.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی