آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

چرا مردم فالوور اینستاگرام را خریداری می کنند؟ ارزششو داره؟ اکنون که اینستاگرام بر روی ربات ها سرکوب می کند چه خطراتی دارد؟ ما آزمایشی را برای کشف این موضوع انجام دادیم.



همه دنبال کنندگان اینستاگرام را خریداری می کنند ، به نظر می رسد مانند.

در آگوست 2019 ، موسسه اجرای موسیقی معاصر لیست کاملی از افراد مشهور را از طریق ممیزی اینستاگرام ارائه داد ، و مشخص شد که از الن گرفته تا تیلور تا آریانا ، همه دارای درصد ظالمانه پیروان جعلی اینستاگرام هستند - 49٪ جعلی ، 46٪ ، و 46 درصد بود.

حساب اینستاگرام تیلور سویفت توسط IG Audit حسابرسی می شود.  نتایج نشان می دهد 46 درصد پیروان واقعی تخمینی تخمین زده شده اند
منبع: IG Audit

مسلماً خانم سوئیفت احتمالاً آن فالوورهای اینستاگرام را نمی خرد. تعداد زیادی ربات وجود دارد که کاربران بزرگ را برای جذب کاربران دیگر (امیدوارم واقعی) دنبال می کنند - و خود را قانونی تر نشان می دهند (تعداد 0 دنبال کننده ، پرچم قرمز شماره 1 شما است). اینستاگرام همچنین معمولاً نام های بزرگی را به کاربران جدید پیشنهاد می دهد ، زیرا هنوز اطلاعات زیادی درباره تنظیمات کاربران جدید ندارد.

اما این مارک های کوچکتر یا تأثیرگذارهای جدید مانند کارولین کالووی را که به تازگی اعتراف به خرید ده ها هزار دنبال کننده در زمان شروع کار خود کرده است ، از بین نمی برد. (خواننده ، نفس نفس می زدم)

این ایده که شما باید تعداد معینی فالوئر داشته باشید تا جدی گرفته شود - مخصوصاً وقتی برند خود را فعال می کنید - سالهاست که مطرح است. بالاخره معیارهای Vanity همه در مورد ظاهر هستند.

و ما می دانیم که برای به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام چقدر کار لازم است . میانبرها می توانند وسوسه انگیز باشند .

اما ما می خواستیم این میانبر خاص را برای خود آزمایش کنیم.

بنابراین من چند دنبال کننده اینستاگرام برای خواهرزاده ام ، روزی ، که یک تأثیرگذار در حال رشد سگ است ، خریداری کردم. (باشه ، باشه ، اعتراف می کنم: این در واقع فقط حسابی است که من سگ دوستم را تعقیب می کنم.)

پروفایل اینستاگرام "akaprincessrosebud" که 2 دنبال کننده را نشان می دهد

آن چهره سزاوار عشق بیشتر است. برای دریافت آن ، از دو سرویس آنلاین مختلف برای خرید 1000 دنبال کننده استفاده کردم. من نمی گویم "عشق" نتیجه شد. در چند سال گذشته اینستاگرام به شدت با اقدامات جعلی و کلاهبرداری برخورد کرده است به طوری که خرید فالوور آسان است ، اما همچنین نوعی حیله گر ، توخالی و ... به طور شرم آور واضح است.

به من اجازه دهید تا تمام آزمایش را برای شما پیش ببرم.

پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.

 

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

به دنبال یک تامین کننده معتبر باشید

با کمال تعجب ، خرید فالوور اینستاگرام نسبت به گذشته ساده تر شده است.

چرا؟ از آنجا که در سال 2018 ، اینستاگرام شروع به سرکوب شیوه هایی می کند که با شرایط خدمات آن مخالف است. این شامل برنامه های شخص ثالث متقلبانه ، پیروان جعلی و ربات ها است.

علاوه بر این ، مارک ها واقعاً در مورد 1.3 میلیارد دلاری که به دلیل پیروان جعلی در اینستاگرام از دست می دهند ، اهمیت می دهند  . مارک ها نمی خواهند دلار بازاریابی خود را هدف قرار دادن حساب های پوسته قرار دهند ، بنابراین آنها خواستار افزایش پاسخگویی از تأثیرگذاران شده اند.

در نتیجه ، ابزارهای حسابرسی و بررسی شخص ثالث محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. و با تمام این فشارها ، برخی از فروشندگان بزرگی که ابتدا برای آزمایش خود بررسی کردم ، شکم خود را از دست داده بودند.

به طور کلی ، تحقیق در مورد مکان های خرید فالوور اینستاگرام یک خرگوش مبهم از وب سایت های بی حوصله با امنیت ، منطق و ویرایش کپی مشکوک است. ده ها سرویس برای انتخاب وجود دارد. آیا دوست دارید "توانایی انجام کارهای شگفت انگیز در تجارت کوچک خود را داشته باشید"؟ یا شاید شما گزینه "100٪ ارگانیک" را ترجیح می دهید؟ (من نمی دانم این به چه معناست.)

متأسفانه ، اولین انتخاب من - "رفع سریع" Dries Depoorter ، که یک دستگاه فروش واقعی فیزیکی است و به شما امکان می دهد دنبال کنندگان را با سکه بخرید ، گزینه مناسبی نبود. (Hootsuite از پرواز من به یک جشنواره هنری هیپستر در هلسینکی برای آزمایش آن خودداری کرد.)

دستگاه فروش خودکار فیزیکی برای دنبال کنندگان insta
منبع: Dries Depoorter

بنابراین ، در پایان ، من دو سرویس StormLikes و Mr. Insta را انتخاب کردم.

انتخاب کنید که فالوورهای جعلی را به صورت عمده بخرید یا در یک قطره مشترک شوید

از آنجا که حسابرسان اینستاگرام - نرم افزاری که مارک ها برای گرفتن حساب های جعلی از آن استفاده می کنند - اغلب در جستجوی دنبال کننده ها به دنبال جهش و جیب هستند ، اکنون می توانید برای جلب پیروان با نرخ رشد مشکوک تر ، هزینه پرداخت کنید.

پیروان ، البته هنوز هم بسیار مشکوک به نظر می رسند:

نمایه اینستاگرام برای یک ربات که فقط دارای 4 تصویر و 2000 فالوور است

من تصمیم گرفتم که با گزینه انبوه همراه شوم ، زیرا تصور می کردم که گرفتن خدمات مشتری برای لغو هزینه ماهانه کارت اعتباری من ممکن است سخت باشد.

دسته اینستاگرام خود را تایپ کنید

اکنون که برنامه های شخص ثالث اینستاگرام ریشه کن شده ، روند خرید فالوورها ساده تر شده است. نیازی به بارگیری برنامه و تحویل جزئیات حساب خود نیست.

با توجه به اینکه من nstagram هر حساب کاربری را که با برنامه های شخص ثالث خزنده دار همراه است نظارت می کند و تهدید به مجازات کردن این حساب می کند ، کار را برای کسانی که اصرار به خرید پیروان جعلی دارند آسان می کند.

 

مطمئناً ، خرید فالوور خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است چه از یک برنامه ، وب سایت یا ماشین فروش فنلاندی استفاده کنید.

علی رغم این ، شرکت های فروشنده آنها هنوز دوست دارند ادعا کنند که این کار را "به حداکثر ایمن ترین روش انجام می دهند که هیچ قانونی را در اینستاگرام نقض نمی کند" (این یک دروغ است.)

هزینه فالوئرهای خود را پرداخت کنید

آخرین باری که Hootsuite این آزمایش را انجام داد - بازگشت به سال 2017! - کسی بسیار باهوش تر از من اصرار داشت از کارت اعتباری پیش پرداخت استفاده کند. من از آن مرحله صرف نظر کردم (و منتظر مدیریت سرقت هویت آینده ام هستم.)

از آنجا که کنجکاو شدم ببینم آیا تفاوت قیمت تفاوت قابل توجهی دارد یا خیر ، در نهایت دو سرویس را امتحان کردم. من 1000 دنبال کننده از StormLikes (برایakaprincessrosebud) و 1000 از آقای Insta (برای حساب مشعل خود ، @ princessrosebud2thesequel) خریداری کردم.

برای 1000 فالوور ، StormLikes 12.99 دلار آمریکا از من گرفت ، در حالی که آقای Insta 35 دلار + 1.75 دلار HST پرداخت کرد. (ما محل زندگی من HST نداریم ، اما آیا آقای Insta اطلاعاتی در مورد جزئیات مالیات فروش بین المللی ارائه می دهد؟ نه)

پس از پرداخت ، StormLikes برای من رسید از "خرید آنلاین" ارسال کرد. رسید به من گفت که پول من به آدرس gmail برخی از دوستان (سلام ، bakerbenjamin788) رفته است.

نکته جانبی: من همچنین سعی کردم 1000 پیرو "ارگانیک" از یکی از شرکتهایی که قبلاً در این فضا بسیار بزرگ بودند خریداری کنم: رشد اجتماعی. آنها یک مجموعه کامل معرفی (پیروان پاداش ، پسندیدن و غیره) را با قیمت 29.99 دلار ارائه می دهند ، اما "سیستم پرداخت آنها" تا اول اکتبر خراب است - آه صبر کنید ، اکنون 10 اکتبر است. اسرار امیز! من تعجب نخواهم کرد اگر سرویس آنها به دلایلی که بیشتر با عدم تایید اینستاگرام بیشتر از مسائل مدیر بی گناه است ، قطع شود.

چه اتفاقی افتاد که ما فالوورهای اینستاگرام را خریداری کردیم

بعد از حدود یک ساعت ، پیروان دروغین من شروع به غلتیدن کردند. اعلان ها برای یک ثانیه هیجان انگیز بودند ، اما به سرعت از بین رفتند و از بین رفتند ، باتری من از نظر عاطفی بی معنی است. شاید این همان احساسی است که تیلور سویفت دارد؟ اما احتمالاً اعلان های او خاموش است.

ظرف 48 ساعت ، من دو مجموعه 1000 فالوور اینستاگرامم را داشتم ، بدهید یا بگیرید.

پیروان ارزان قیمت StormLike به طور پیوسته در حال نفوذ بودند و در 1052 عدد صعود کردند. یک هفته بعد ، آنها به 973 رسیدند.

گران ترهای آقایان اینستا سریعتر به دست آمد ، اما من فقط 944 گرفتم (که هفته بعد به 882 کاهش یافت - من نامه خود را به دفتر تجارت بهتر می نویسم.)

akaprincessrosebud نمایه اینستاگرام با 1052 دنبال کننده جعلی

akaprincessrosebud پروفایل اینستاگرام با 944 دنبال کننده جعلی

سرانجام ، روزی توجه شایسته خود را دارد. مگر اینکه او این کار را نمی کند.

4 دلیل عدم خرید فالوور اینستاگرام

1. پیروان جعلی درگیر نمی شوند

هیچ یک از حساب های اینستاگرام من ، با وجود هزاران دنباله تازه ، حتی یک لایک یا نظر دریافت نکردند.

چطور کسی می تواند در برابر گوش های پرزدار روزی مقاومت کند؟ نمی دانم اما هیچ یک از پیروان جعلی من اهمیتی نمی دادند.

البته منطقی است که خرید فالوور شامل افزایش تعامل نمی شود. این شرکت ها جداگانه هزینه آن را دریافت می کنند.

با ممنوعیت این امر ، همیشه می توانید به "هک" جدید بعدی بروید: غلاف های نامزدی اینستاگرام . (هشدار اسپویلر: ما آن را امتحان کردیم ، همچنین به خوبی پیش نرفت.)

2. پیروان جعلی بدیهی است که جعلی هستند

هرکسی که به اندازه نگاه پیروان من نگاه کند ، می تواند جعلی بودن پیروان من را حدس بزند. تا زمانی که شما بیانسه یا آدل نباشید ، پیروی از صفر یا دو حساب کاربری شما را از نظر کسب فالوور خیلی دور نمی کند.

و اگر افراد بر روی لیست پیروان واقعی من کلیک کرده و به آن نگاه کنند ، سو susp ظن آنها تأیید خواهد شد. پیروان جدید من غالباً نام هایی دارند که به نظر می رسد در صفحه کلید له شده اند (تعداد زیاد و حروف تصادفی) ، آنها معمولاً فقط چند پست دارند ، عکس های آنها غالباً تصادفی هستند و تقریباً هرگز Stories ندارند.

لیست دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام akaprincessrosebud

س isال این است: آیا شما یک تعداد پیرو دوست دارید ، یا اینکه عزت می خواهید؟ (به خصوص اگر شما یک مارک رسمی هستید ، باید برای دومی تلاش کنید).

3. مارک ها شما را در لیست سیاه قرار می دهند

به محض اینکه شرکای بالقوه ما را از طریق ابتدایی ترین ابزار حسابرسی اینستاگرام مورد استفاده قرار دهند ، وضعیت Rosie به عنوان یک تأثیرگذار تازه کار کوتاه خواهد شد.

akaprincessrosebud حسابرسی نمایه اینستاگرام که 19٪ پیروان واقعی را تخمین زده است
منبع: IG Audit

من کمی سخاوتمندم که این ابزار بسیار سخاوتمندانه است. صادقانه بگویم ، من باید 1٪ باشم ، نه 19٪.

ابزار IG Audit (قبل از اینکه در پایان سال 2019 خاموش شود ، RIP) توسط دانشمندی ناسا ساخته شد و با اسکن 200 پیرو تصادفی برای معیارهای تعیین شده کار کرد ، بنابراین در کمترین حد می دانیم که حدود 40 نفر از پیروان جعلی من کمی واقع بینانه به نظر برسید - به هر حال از نظر نرم افزاری. صرف نظر از این ، از دیدگاه یک شریک تجاری ، این یک درجه شکست است.

4. اینستاگرام ممکن است حساب شما را به حالت تعلیق درآورد

اینستاگرام علاقه زیادی دارد که سیستم عامل خود را به مکانی تبدیل کند که مردم می خواهند اوقات خود را در آن بگذرانند. اما ارتشی از حسابهای متقلبانه هیچ کس را احساس انسانی نمی کند ، چه رسد به اینکه بهم وصل باشد. بر این اساس ، اینستاگرام اقدامات زیادی را در جهت کاهش رفتارهای ناخواسته در سیستم عامل انجام داده است.

حساب های جعلی به طور منظم توسط سیستم عامل پاک می شوند ، این بدان معنی است که پیروان شما در هر زمان ممکن است ناپدید شوند.

و در اواخر سال 2018 سخنگوی اینستاگرام به TechCrunch گفت که حساب های مرتبط با برنامه های هک رشد شخص ثالث ممکن است دسترسی به برخی از ویژگی های اینستاگرام را از دست بدهند .

سرانجام ، هرگز فراموش نکنید که خرید فالوور شرایط خدمات را نقض می کند ، بنابراین همیشه این خطر وجود دارد که اینستاگرام بتواند حساب شما را کاملاً معلق کند.

به جای خرید فالوور اینستاگرام چه باید کرد

ابتدا ، لطفاً این مطلب را نخوانید و بلافاصله شروع به پیوستن به یک غلاف Instagram کنید . روش های بسیار بهتری برای رشد دنبال کردن و تعامل شما در اینستاگرام وجود دارد که منجر به منافع واقعی طولانی مدت می شود.

چیزی جدید و واقعی به مردم نشان دهید

مصاحبه ما با لورا ایزومیکاوا ، یک عکاس سبک زندگی که از راه 0 تا 600،000 دنبال کننده اینستاگرام به سختی پیش رفت ، برای شما الهام بخش خواهد بود.

نکته شماره یک او برای بازاریاب های اینستاگرام: «آنچه را که بیشتر از همه علاقه دارید به اشتراک بگذارید پیدا کنید. از اشتیاق خود یا آنچه استعداد آن را دارید استفاده کنید و آن را با عکس و فیلم مستند کنید. " بقیه نکات ریزه کاری @ lauraiz را اینجا بخوانید .

نکته اصلی این است که بدانید مخاطب هدف شما چه کسانی هستند ، آنها چه می خواهند و ارائه مداوم آنها. یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Hootsuite می تواند در این زمینه به شما کمک کند. از آن برای برنامه ریزی و مرور پست ها در هر شبکه استفاده کنید - البته اینستاگرام شامل آن می شود - پیروان خود را درگیر کنید ، نتایج را اندازه بگیرید و موارد دیگر.

 

بدانید چه بعدی است

اینستاگرام به طور مداوم ویژگی های جدیدی ارائه می دهد و مارک هایی که از آنها استفاده می کنند ابتدا برجسته می شوند. پست های قابل خرید و برچسب های براق بسیار عالی هستند ، اما دیدن افرادی که در خوراک و Stories شما قابل استفاده و نمایندگی هستند نیز بسیار خوب است.

نگه داشتن چشم در ترین روند نمایش مشخصات عمومی مهم در این سال .

کسب و کار خود را مرتب کنید

حساب اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید ، اگر هنوز این کار را نکرده اید. حساب های تجاری دارای ابزارهایی هستند که حساب های شخصی از آنها استفاده نمی کند ، این بسیار مهم است که شما استراتژی بازاریابی Instagram خود را ایجاد می کنید .

A / B برخی از تبلیغات را آزمایش کنید

اگر بودجه ای برای خرید فالوور دارید ، بودجه ای دارید که می توانید با تبلیغات اینستاگرام بازاریابی کنید .

برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود ، یک هدف تبلیغاتی تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید - مانند آگاهی از برند یا میزان دسترسی شما - تا تبلیغات خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که قبلاً نام شما را نشنیده اند اما می خواهند.

پیروان خود را بشناسید و بیرون بروید و آنها را پیدا کنید

ما یک لیست طولانی از راه های جذب فالوور اینستاگرام داریم - و برخلاف ماجراهای ما در بالا ، آنها رایگان هستند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی