آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

اگر اهل اینستاگرامر غذا ، معده یا تناسب اندام یا مارک غذایی یا نوشیدنی هستید و در اینستاگرام حضور دارید ، می دانید که افزایش تعداد فالوورها به صورت ارگانیک چقدر پیچیده است. بنابراین ، در این پست قصد دارم 24 استراتژی برای به دست آوردن پیروان واقعی در اینستاگرام و مهمتر از همه ... بدون تقلب!

 

نمایه شرکت یا سازنده

اگر می خواهید به عنوان یک Instagramer نمایه خود را ارتقا دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتقال مشخصات شخصی خود به یک حساب سازنده است. به این ترتیب شما می توانید با آمار پروفایل خود مشورت کنید و اطلاعات بسیار ارزشمندی داشته باشید.

اگر نمی دانید چگونه نمایه شخصی خود را به نمایه سازنده تبدیل کنید ، در این ویدیو آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

BIO خود را بهینه کنید.

هنگامی که یک کاربر به نمایه شما دسترسی پیدا می کند ، اولین کاری که می کند این است که BIO را می خواند و به خبرمایه شما نگاه می کند. بنابراین ، بسیار مهم است که یکی بهینه شده را داشته باشید. آیا توصیه هایی می خواهید؟ اینجا می روند:

  • آواتار یک تصویر نماینده انتخاب کنید. اگر یک تأثیرگذار هستید بهترین کار این است که این عکاسی شما باشد و اگر شما یک مارک تجاری هستید ، ایده آل این است که آرم شما باشد.
  • شرح. باید مختصر ، جذاب باشد و در آن موقعیت تجاری خود را برجسته کنید.
  • هستگ و لبخند. من به شما توصیه می کنم که هشتگ و شکلک را در BIO خود اضافه کنید.
  • جزئیات تماس . بسیاری از آژانس های تأثیرگذار به دنبال اینفلوئنسرها در اینستاگرام هستند. و من به شما اطمینان می دهم که بسیار ناامیدکننده است که بخواهید با کسی تماس بگیرید و ایمیل یا شماره تلفن را پیدا نکنید. بنابراین اگر می خواهید پیدا شوید ، این کار را آسان کنید.
  • ارتباط دادن. Intagram این امکان را به شما می دهد که پیوندی را در BIO خود وارد کنید. از این گزینه استفاده کنید. پیوند را به وبلاگ ، وب سایت یا کانال YouTube خود اضافه کنید. علاوه بر این ، اگر آن را ردیابی کنید ، می توانید بدانید که چقدر ترافیک ایجاد می کند و اگر تبدیل شود.

تعامل با حساب های دیگر

تعامل با حساب های دیگر و پیروی از فالوور بالقوه به ما کمک می کند تا دید ، و بنابراین ، فالوور را بدست آوریم. اما درست است که این کار نیاز به ساعتها فداکاری دارد. علاوه بر این ، این شیوه ها می توانند توسط اینستاگرام مجازات شوند. تمرین زیاد باعث می شود حساب شما به طور موقت مسدود شود.

Instaboom: برنامه ای برای افزایش دنبال کنندگان به صورت ارگانیک

اگر می خواهید تعاملات را بدون مشکل به صورت خودکار انجام دهید ، توصیه می کنم از ابزاری که برای برخی پروژه ها استفاده می کنم استفاده کنید: nabfollower.

این ابزار هوش مصنوعی وظیفه ایجاد تعاملات واقعی برای شما را با حساب هایی مشابه آن در نمایه شما با یک هدف واحد دارد: افزایش ارگانیک تعداد دنبال کنندگان

فالوور جدید در هیچ موردی حسابهای نادرستی نیستند. برخلاف سایر ابزارهای ارزان قیمت ، همه آنها واقعی هستند! البته ، در حالی که مبارزات انتخاباتی شما طول می کشد ، توصیه می شود تعاملاتی از طرف ما انجام نشود. فقط در طی یک ماه یکی از مشتری های من بیش از 4000 دنبال کننده جدید در اینستاگرام اضافه کرد . اکنون آن   !

این محورهای ارتباطی و یک دستور کار محتوا را تعیین می کند.

احیای مجدد حساب اینستاگرام ، مانند هر شبکه یا وبلاگ دیگری ، نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد که به اهداف خاص پاسخ دهد. بنابراین ، اولین کاری که باید انجام دهیم ایجاد محورهای ارتباطی یا سرزمین های تجاری است. یعنی مشخص کنید که ما چه نوع محتوایی را تولید می کنیم.

اگر شما یک مارک غذایی هستید ، اینها چند نمونه است:

  • تیم با معرفی افرادی که در تیم حضور دارند ، برند خود را انسانی کنید.
  • نکات و یا توصیه . توصیه ها در مورد غذا همیشه بسیار خوب توسط فالوور پذیرفته می شود.
  • دستور پخت. انتشار دستورالعمل های شخصی شما مانند دستورهای تولید شده توسط مصرف کنندگان یا تأثیرگذارها معمولاً محتوایی است که در اینستاگرام بسیار خوب کار می کند.
  • شیوه زندگی . لحظات مختلف مصرف محصول خود را ارائه دهید.
  • ارزش های تجاری اگر شرکت شما متعهد به پایداری ، سازش خانوادگی ، برابری ، گنجاندن اجتماعی است ... با ما در میان بگذارید و نمونه هایی از شرکت های دیگر را که دارای ارزشهای مشابه شما هستند نیز به ما نشان دهید!

بعد ، دستور کار محتوا را تهیه کنید. این در مورد نوشتن در اکسل نیست که شما می خواهید هر روز منتشر کنید. در دستور کار محتوا باید موارد زیر را ذکر کنید:

  • هدف از هر انتشار . ایجاد تعامل ، اطلاع رسانی ، ترافیک وب ، فروش ...
  • تاریخ و زمان انتشار .
  • کپی . متن انتشار چیست؟
  • هشتگ ها چه هشتگی را می خواهید در پست گفته شده قرار دهید؟
  • قالب محتوای چندرسانه ای . تصویر ، کلاژ ، تصاویر چرخ فلک ، فیلم ، IGTV ...

مرتباً مطالب ارسال کنید.

در شبکه های اجتماعی یک پیش فرض اساسی وجود دارد: انتشار فقط محتوای با کیفیت. قبل از ارسال هر چیزی ، از خود بپرسید: "آیا این محتوا به هدف خود می رسد؟" اگر شک دارید ، آن را ارسال نکنید.

در مورد دفعات انتشار ، توصیه من بین 3 یا 5 نشریه در هفته و 5 یا 7 داستان است . این به توانایی تولید محتوا بستگی دارد. اگر شما تأثیرگذار بر مواد غذایی هستید و روند تهیه یک دستورالعمل را در داستان های خود منتشر می کنید ، بدیهی است که تعداد آنها بسیار بیشتر خواهد بود. و کاملا معتبر است!

بهترین زمان ارسال را انتخاب کنید

هر زمان زمان مناسبی برای ارسال پست نیست. به آمار خود نگاه کنید تا بدانید کاربران بیشترین ارتباط را دارند. همچنین برنامه هایی مانند Whentopost وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بدانید بهترین زمان چیست.

روی خلاقیت و طراحی روی دیوار خود شرط ببندید.

شما خوراک یا دیوار کارت کسب و کار شما است. و در اینستاگرام یک عکس هزار کلمه ارزش دارد. بنابراین ، از جنبه های تصویری اینستاگرام خود ، به عنوان یک کل و هر تصویر ، به خوبی مراقبت کنید.

اگر در طراحی مهارت چندانی ندارید ، می توانید از برنامه های کاربردی مانند Canva استفاده کنید . اگرچه اگر عکاس بدی هستید ، بهتر است به یک حرفه ای متوسل شوید.

در اینستاگرام ، یک عکس هزار کلمه ارزش دارد. از خوراک حساب خود مراقبت کنید!

داستان ها را کار کنید.

همانطور که در مقاله "چگونه می توان به دسترسی بیشتری در انتشارات دست یافت" توضیح دادم ، از ویژگی های داستان استفاده کنید . ابزارهای بیشتری وجود دارد که داستان ها برای تولید تعاملات به ما ارائه می دهند: نظر سنجی ، س questionsال ، پرسشنامه ... هرچه فالوور شما با داستان های شما تعامل بیشتری داشته باشند ، امکان بیشتری برای دیدن بعداً انتشارات شما دارند.

هشتگ ها

در مورد استفاده از هشتگ ، انتخاب موارد مناسب بسیار مهم است ، مواردی که بیشترین میزان دید را دارند و بیش از 10 مورد در پست ها ندارند یا هر بار آنها را از یک پست دیگر کپی یا جای گذاری کنید . هر بار باید آنها را با دست بنویسید.

اگر نمی دانید کدام یک بیشترین دید را به شما می دهد ، توصیه می کنم از ابزار Metricool استفاده کنید . شما قادر خواهید بود بدانید که هشتگهایی که در آخرین پستهای خود استفاده کرده اید بهترین عملکرد را دارند.

با خرید لایک اینستاگرام بهترین کیفیت لایک را تضمینی دریافت کنید

اینستاگرام زنده فیلم های زنده بسازید.

فیلم های زنده روش خوبی برای انسانی سازی نمایه شما است. در دستور کار محتوای خود برنامه ایجاد فیلم های زنده را به صورت دوره ای تنظیم کنید و آنها را هم در پست ها و هم در داستان ها از قبل اعلام کنید. با این کار علاقه فالورهای بالقوه شما نسبت به حساب اینستاگرام افزایش می یابد.

دنبال کنندگان اینستاگرام را به دست آورید

با سایر تأثیرگذاران به Instagram Live بروید

Instagram Live به شما این امکان را می دهد که تأثیرگذاران دیگری را نیز به صورت زنده وارد کنید. این فرمول خوبی برای معرفی خود به پیروان حساب های دیگر است و بنابراین می توانید آن پیروان را جذب کنید.

به عنوان مثال ، چه یک تأثیرگذار باشید و چه یک حساب تجاری ، از طریق Instagram Live در حساب خود با یک حساب مرتبط دیگر مصاحبه ترتیب دهید و از او بخواهید که آن را در پروفایل خود از طریق استوری ها تبلیغ کند. چند روز دیگر می تواند در کانال خود با شما مصاحبه کند. هر دوی شما محتوایی با ارزش ، دید بیشتر و در نتیجه امکانات بیشتری برای افزودن دنبال کننده خواهید داشت.

برنامه هایی را برای تبلیغات اینستاگرام برنامه ریزی کنید.

استراتژی دیگر برای به دست آوردن قابلیت مشاهده و دستیابی به پیروان بالقوه شما ، برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی در Instagram از طریق Instagram Ads است.

برای این امر ، انتخاب مخاطب بسیار مناسب ، که می خواهید تبلیغ خود را به آنها هدایت کنید ، و اینکه پست برای تبلیغ چیست ، بسیار مهم خواهد بود. من توصیه می کنم یکی را انتخاب کنید که قبلاً کار کرده باشد.

پست مهمان

پست مهمان فقط وبلاگ نویسان و یا SEO است. برای تبلیغ حساب خود و در نتیجه دنبال کردن بیشتر دنبال چرا پیشنهاد پست مهمان به حساب های مشابه دیگر نیست. به عنوان مثال ، شما می توانید با استناد به حساب خود در نمایه تأثیرگذار دیگری ، یک دستورالعمل بپزید ، عکس بگیرید ، ویرایش کنید و نسخه را برای چاپ آماده کنید . لازم نیست بیشتر از شما پیرو داشته باشد. همه چیز جمع می شود.

سعی کنید محتوای ویروسی ایجاد کنید

و من می گویم سعی کنید زیرا هیچ کس فرمول ایجاد ویروسی را ندارد.

یک استراتژی ، بصیرت طلبی است . یعنی چیزی که همه با آن همذات پنداری می کنیم اما فکر نمی کردیم. مونولوگ های طنز آمیز با بینش فراوان است.

اگر موفق به یافتن سقف شوید ، پست شما به سرعت به عنوان یک داستان ویروسی می شود و تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش می دهد.

دعوت کنید تا شما را از سایر شبکه ها یا کانال های خود دنبال کند.

از وب سایت خود ، سایر شبکه های اجتماعی خود ، امضای ایمیل ، محتوای برتر ، خبرنامه های خود ... استفاده کنید و انجمن خود را به دنبال شما در شبکه های اجتماعی دعوت کنید. هیچ فرصتی را از دست ندهید!

چند مشترک در خبرنامه شما؟ آیا همه شما را دنبال می کنند؟ خوب میدونی!

من از این بند استفاده می کنم و شما را به دنبال کردن حساب IG خود ، ig.com/nabfollower دعوت می کنم پیشاپیش بسیار متشکرم!

مکان را در داستانها و انتشارات خود مشخص کنید.

برای بهبود قابلیت مشاهده در انتشارات یا داستان های خود ، همیشه مکان ، محل شرکت یا جمعیت را مشخص کنید. به این ترتیب شما می توانید در Explorer ظاهر شوید و بدین ترتیب کاربرانی که شما را نمی شناسند فرصت دیدار با شما را خواهند داشت.

مسابقه های قرعه کشی یا مسابقات را اجرا کنید.

انجام مسابقه های قرعه کشی یا مسابقات در شبکه های اجتماعی استراتژی خوبی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان است. با این حال ، همچنین می تواند منجر به دنبال کردن کاربران "شکار جایزه" شود. اگر می خواهید در مورد چگونگی اجرای موفقیت آمیز هدایا در اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید ، توصیه می کنم به این پست توجه کنید: "نحوه اجرای هدایای تبلیغاتی در اینستاگرام" .

مسابقه های قرعه کشی یا مسابقات متقاطع را با حساب های دیگر اجرا کنید.

یک استراتژی دیگر برای افزایش تعداد فالوورها ، انجام یک هدایا با همکاری یک مارک تجاری دیگر است. به عنوان مثال ، اگر ما یک مارک غذایی هستیم ، یک همکار ممکن است یک مارک کوچک لوازم خانگی باشد.

این استراتژی برای افزایش پیروان در IG به ما امکان می دهد برند خود را برای مخاطبان همفکر خود بشناسانیم.

مکانیک بسیار ساده خواهد بود. از حساب اینستاگرام خود ما پستی را منتشر خواهیم کرد که نشان می دهد برای شرکت در قرعه کشی باید هر دو حساب را دنبال کنید و درباره پست نظر بگذارید. ما این پست را به عنوان یک داستان منتشر خواهیم کرد ، حساب مشترک را برچسب گذاری می کنیم تا بتواند آن را به عنوان یک داستان نیز به اشتراک بگذارد.

کاربران را ایجاد کنید تا دوستان خود را در نظرات برچسب گذاری کنند.

به دنبال استراتژی قرعه کشی ، ما می توانیم مکانیک قرعه کشی را از بین نظرات انتخاب کنیم که در آن کاربر باید 2 یا 3 دوست را ذکر کند. به این ترتیب دامنه انتشار را گسترش می دهیم و آن دوستان می توانند ما را دنبال کنند.

در داستان های سایر کاربران نام ببرید.

اگر مشتریان ما از محصول ما راضی باشند ، اولین کسی است که در شبکه های خود محتوا را نشان می دهد که محصول ما را نشان می دهد. بیشتر اوقات این مطالب داستان هستند.

هیچ استراتژی برای معرفی خودمان بهتر از توصیه مشتری راضی نیست!

حساب های دیگر را تشویق کنید تا شما را نشان کنند.

یک استراتژی خوب برای این امر برگزاری رویدادها ، وبینارها ، هم کارگاه های حضوری و مجازی و یا مداخله در آنها است به طوری که حساب های دیگر شما را برچسب گذاری می کنند و بنابراین باعث افزایش دید شما می شوند و بنابراین شانس به دست آوردن پیروان جدید را افزایش می دهند.

برند خود را کنترل کنید

بسیاری از مشتریان ، غافل از اینکه شما یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، شما را به عنوان هشتگ اضافه می کنند اما شما را برچسب گذاری یا دنبال نمی کنند.

راحت است که در حساب اینستاگرام خود جستجوی هشتگ نام تجاری خود را ذخیره می کنید و به صورت دوره ای می بینید که کدام کاربران از شما نام برده اند. برای آنها نظر تشکر بگذارید و شروع به دنبال کردن آنها کنید. خواهید دید که چگونه آنها نیز شما را دنبال می کنند!

اقدامات بازاریابی تأثیرگذار با Instagramers

اگر یک مارک غذایی یا آشامیدنی هستید ، یک اقدام بازاریابی با تأثیرگذاران می تواند در میان بسیاری از اهداف دیگر ، به شما در افزایش تعداد پیروان کمک کند.

به عنوان یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار ، می توانیم به شما کمک کنیم. از ما بپرس!

قوام ، خلاقیت و کار.

همانطور که می بینید ، افزایش تعداد پیروان واقعی آسان نیست. این مستلزم پشتکار ، خلاقیت و کار زیاد است. فقط در این صورت است که نتیجه خواهید گرفت.

اگر به جای مدیریت مستقیم حساب های خود ، تصمیم دارید خدمات را از خارج از کشور برون سپاری کنید ، به خاطر داشته باشید که هزینه ها به زمانی که اختصاص می دهند ، دانش و تجربه آنها بستگی دارد.

به هیچ عنوان فالوورهای جعلی خریداری نکنید.

لطفا از اشتباه در خرید فالوورهای جعلی خودداری کنید. در اکثر موارد ، اینستاگرام در مدت زمان کوتاهی این حساب ها را حذف می کند ، تعامل شما کاهش می یابد و سازمان های تأثیرگذار به محض مشاهده آمار نمایه شما ، شما را کنار می گذارند. اخیراً ، برای یک اقدام بازاریابی تأثیرگذار ، من متوجه شدم که بیش از 50٪ از پیروان یک شبه تأثیرگذار از برزیل هستند ، هنگامی که این نمایه به عنوان یک حساب 100٪ معتبر شناسایی شد.

سرانجام ، من فقط باید زمان نظر را باز کنم ، از شما می پرسم که آیا راهنمایی دیگری برای جذب فالوور در اینستاگرام اضافه می کنید و از شما دعوت می کنیم حساب IG من ، ig.com/thetroopinfluencers را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی