آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

۴ نرم افزار برتر افزایش فالوور اینستاگرام

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ق.ظ
نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام
نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام
  

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام

اگر دنبال ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام یا نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام و... هستید ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. این مقاله کامل ترین شیوه های مفید را برای ستاره شدن شما در دنیای اینستاگرام ذکر کرده پس با دقت آن را بخوانید و حتما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

 

1️⃣ نرم افزار نینجاگرام برای فالوور هدفمند

نرم افزار نینجاگرام
نرم افزار نینجاگرام

این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟

 

فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.

خب این چه سودی داره؟

سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

برای تهیه نینجاگرام باید چکار کنم؟

این نرم افزار خارجیه و خرید اون دردسر داره، و خوشبختانه ایرانیان زحمتکش اون رو کرک کردن :) ، پس بدون دردسر میتونی از این لینک نینجاگرام رو دانلود کنید :

2️⃣ نرم افزار کافه اینستا راهی برای افزایش فالوور فیک !

نرم افزار کافه اینستا
نرم افزار کافه اینستا

خب درواقع از فیک منظورم اینه که همه فالوور هایی که از این نرم افزار جذب میشه واقعی نیستند ، شاید از هزار تایی که از این نرم افزار جذب کنید فقط ۱۰ تا ۷۰ نفرشون پست های اینستاگرامتون رو لایک کنن !

مشکلات این نرم افزار هم اینه که زیادی توسط اینستاگرام بلاک میشه، حتی سرعتشم کم کنید بازم بلاک میشه و اینکه چون نصبش زیاده ، سرورش زیاد کند میشه...

پس پیشنهادم اینه از نرم افزار هایی استفاده کنید که ۲۰ تا ۵۰ هزار نصب دارن یا سرورشون قویه و سرعت بالایی دارند، نرم افزار زیر به دردت میخوره !

 

3️⃣ نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام
نرم افزار فالور و لایک ، ویو بگیر اینستاگرام

بله من هم قبول دارم اسمش طولانیه و خوب نیس، اما شاید نرم افزاری بهتر برای دریافت فالوور باشه، از لینک زیر میتونید دانلودش کنید (لینک کافه بازاره)

 

نرم افزار چهارمی در کار نیست :)

نام بردن نرم افزار چهارم رو به عهده شما میزارم که تجربیاتتون رو راجب افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام بیان کنید.

.

✅ آپدیت سال 1398

آپدیت 1398
آپدیت 1398

به دلیل استقبال عالی شما دوستان عزیز از این مقاله, تصمیم گرفتیم در سال 1398 آن را آپدیت کنیم که یک هدیه یا عیدی برای تمامی کاربران عزیز می باشد. پس این مطالب را با دقت بخوانید.

 

بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام

این روز ها همه می دانند افزایش فالوور اینستاگرام یعنی افزایش فروش, یعنی افزایش درآمد و اعتبار شما و کسب و کارتان. پس حتما باید فالوور های خود را جدی بگیرید.

پیشنهاد ما این است اگر زیر هزار فالوور دارید, حتما اقدام به خریدن فالوور فیک کنید زیرا تا وقتی که بالای هزار فالوور نداشته باشید هر شخصی پیج شما را ببیند با خود گمان می کنید کسب و کارتان یا خودتان شخص مهمی نیستید و شما را دنبال نمی کند.

برای همین حتما برای شروع بین هزار تا 5 هزار ممبر فیک بخرید.

 

خب بعد از آن چه کنیم؟

الان دیگر خرید فالوور واقعی برای اکثر کسب و کار ها جواب نمی دهد! زیرا بازدهی واقعا پایین است. فرض کنید شما یک پیج اینستاگرامی فروش لوازم آرایشی برای خانم ها دارید و متاسفانه وقتی هزار فالوور واقعی بخرید, بیش از 40 درصد آنان خانم نمی باشند و بین 10 تا 1 درصد فالوور های خریداری شده در پیج شما می مانند و شما را لایک می کنند و تعداد خریدار های شما زیر یک درصد می شود!

 

راه چاره چیست؟

خب شما می توانید از پکیج اینستاگرام را قورت بدهید سایت انکت استفاده کنید که در آن نکات ارزشمند و اختصاصی در رابطه با این موارد گفته شده اما یک کار دیگر هم می توانید انجام دهید و آن هم ربات اینستاگرام است!

 

ربات اینستاگرام

شاید بپرسید ربات اینستاگرام چیست؟

این ربات ها کارای زیادی انجام میدن, مثلا شما توی یه سایت ارائه دهنده ربات ثبت نام می کنید وبعد پیج خودتون رو وارد کرده و کلا کامپیوترو یا موبایلو خاموش کنید تا ربات کار هاش خودشو بکنه!

مثلا اگر مانتو میفروشید میتونید به ربات بگید دنبال پست هایی با هشتگ مانتو بگرده و کسانی که پست هارو لایک کردن رو فالو کنه یا بهشون پیام بده یا اصلا به کسی که پست رو ارسال کرده در دایرکت پیام بده و چند ها امکان شگفت انگیز دیگر.

اینکار ها بسیار راحت صورت می گیرید به راحتی یک بازی :) فواید این ربات این است دقیقا برای شما کسانی را پیدا می کنند که به کسب و کار شما یا موضوع پیج شما علاقه دارند و مشتری یا کاربر وفادار شما خواهند شد.

 

 

 

سخن آخر

دوستان عزیز بنده صادقانه خدمتتون عرض می کنم که شما بدون صرف یک ریال هزینه هم می توانید فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهید و کسب درآمد میلیونی داشته باشید اما خب واقعا باید خودتان تحقیق کنید و دنبال روش های آن باشید که ممکن است یک تا 5 سال وقتتان را بگیرد! پس اگر می خواهید این مدت را به کمتر از یک ماه کاهش دهید, از پکیج های آماده استفاده کنید.

 

شادُ پیروزُ سربلند باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی