آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

آموزش حرفه ای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

افزایش فالوور اینستاگرام با جدید ترین متد ها و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور با فالوور واقعی ایرانی

نحوه خرید فالوور اینستاگرام و مشهور شدن در IG

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹ ق.ظ

آیا می خواهید در شبکه های اجتماعی مشهور شوید یا بازدید از سایت یا تجارت آنلاین خود را افزایش دهید؟ در این صورت ، اینستاگرام بهترین پلتفرم و انتخاب برای دسترسی به میلیون ها نفر در سراسر جهان است ، و همچنین یک دنباله دار سریع دارد.

نکته جالب در مورد اینستاگرام این است که استفاده از آن بسیار آسان است ، بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه به آن دسترسی پیدا می کند و همچنین یک تن از مبلغ تبلیغاتی ، مارک و فناوری نیز به این فضا سرازیر می شود.

با توجه به همه اینها ، امروز ما قصد داریم این نکته را بیان کنیم که چرا اینستاگرام بهترین پلتفرم وجود دارد و چرا ممکن است ایده خوبی باشد که بخواهید برای دنبال کردن دنبال کنندگان اینستاگرام حساب و محتوای خود را شروع کنید که ممکن است مورد نیاز باشد. .

نحوه خرید فالوور اینستاگرام

اول از همه ، اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید ، باید یکی از آنها را تنظیم کنید. در مرحله بعدی ، باید مطمئن شوید که برخی از محتواهای با کیفیت و مارک تجاری را در اختیار دارید. اگر می خواهید طرفداران خود را در IG افزایش دهید ، باید محتوا و ارزش واقعی کاربر را ارائه دهید.

در مرحله بعد ، اگر گزینه های خود را برای دنبال کردن نام تجاری خود و افزایش ترافیک از طریق استفاده از لایک ها و پیروان پرداخت شده در نظر دارید ، باید در مورد اینکه چه کسی مخاطب شما است ، اهداف نهایی شما چیست و چگونه می خواهید تعامل کاربر را دنبال کنید ، فکر کنید.

یک مثال عالی برای این امر این است که اگر به دنبال رشد یک برند یا دنبال کردن در دنیای آنلاین مد و زیبایی هستید. بهترین کار این است که مخاطبان و کاربرانی را که از قبل تحت تأثیر این برندها و مارک های دیگر در این فضا هستند دنبال کنید. ایده خوبی نیست که سعی کنید مخاطبان عام را هدف قرار دهید ، زیرا آنها احتمالاً به محتوای پیشنهادی شما علاقه مند نخواهند شد ، که احتمالاً منجر به پسندیدن ، دنبال کردن و تعامل با به روزرسانی های شما خواهد شد.

با این حساب ، در یک روند آهسته و ثابت به روند خرید فالوور و پسندیدن نزدیک شوید. و هنگام انجام این کار ، فوراً انتظار نتایج عظیم را نداشته باشید.

یکی از رایج ترین دلایل خرید فالوور و پسندیدن ، آوردن فعالیت به حساب کاربری و حس رشد است. بیشتر افراد در صورت مشاهده حساب با هزاران پسندیدن و دنبال کردن ، در مقایسه با دیدن حسابی که فعالیت آن کم یا زیاد باشد ، بیشتر دنبال می شوند.

در مرحله بعدی ، نگاهی خواهیم انداخت به چگونگی مشهور شدن در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و همچنین افرادی که امروزه از برترین تأثیرگذاران این سیستم عامل هستند.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم

از میان بسیاری از سیستم عامل های مختلف ، اگر مجبور باشید یکی را انتخاب کنید که می خواهید از طریق آن به شهرت برسید ، اینستاگرام بهترین گزینه شما خواهد بود.

دلایل زیادی برای این وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، بنابراین به جایی نمی رود
  • IG همه چیز درمورد تصاویر است - که افزودن تصاویر و فیلم را آسان می کند
  • پول تبلیغاتی که به مینی نفوذگران IG میریزد در حال حاضر بسیار زیاد است
  • بستر اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه است ، چیزی که همه می خواهند
  • مارک ها با استفاده از IG یک میلیون پول و توجه به نفوذگران می پردازند

همانطور که می بینید ، دلایل زیادی وجود ندارد که چرا اینستاگرام بهترین انتخاب برای رشد نام تجاری و تلاش برای تبدیل شدن به یک مینی اینفلوئنسر در بازار طاقچه خود شما است. و مهم نیست که به چه چیزی علاقه دارید یا دوست دارید به آن معروف شوید ، تعداد زیادی از مخاطبان و صنعت حامیان مالی فقط منتظرند ببینند که چه چیزهایی را ارائه می دهید.

علاوه بر هر چیز دیگری که در بالا ذکر شد ، همچنین مهم است که مطمئن شوید از # هشتگ های مناسب استفاده می کنید و تصاویری را به نمایش می گذارید که توجه شما را جلب می کند. هر چه محتوای شما با هشتگهایی که استفاده می کنید ارتباط بیشتری داشته باشد و هرچه تعداد پسندیدن و اشتراک بیشتری داشته باشند ، IG بیشتر این محتوا را برای دیگران قابل مشاهده می کند.

و هنگامی که شما کشف می کنید که کدام نوع از محتوا بهترین عملکرد را دارد ، پس می توانید تلاش های تبلیغاتی پرداخت شده ای را برای رشد حساب خود انجام دهید. از طریق استفاده از تبلیغات خود سرویس IG ، انجام این کار بسیار آسان است ، و همچنین آنها با ارائه برخی از آمارها و تجزیه و تحلیل های شگفت انگیز ، دسترسی و تعامل کاربر را با گذشت زمان بهبود می بخشند.

تأثیر واقعی IG چقدر است؟

در حالی که ما با موضوع مشهور شدن از طریق شبکه های اجتماعی و احتمالاً مشهور شدن در این روند روبرو هستیم ، احتمالاً ایده خوبی است که در مورد برخی از درآمدهای احتمالی نیز در اینجا بحث کنیم.

اگر بخواهید از Google بخواهید "تأثیرگذاران اینستاگرام چقدر می کنند" ، پاسخ زیر را مشاهده می کنید:

طبق فایننشال تایمز ، اگر مخاطب 100000 فالوئر داشته باشید ، می توانید از هر مارک 2700 دلار آمریکا مارک بگیرید. اینفلوئنسرها با چهار تا 20 میلیون فالوور معمولاً هر بار که یک پست تبلیغاتی را بارگذاری می کنند از 6000 تا 17500 دلار دلار سود می برند.

با این حال ، مهم است که بدانیم تأثیرگذاران نه تنها در اشکال و اندازه های مختلف (با توجه به موارد زیر) ، بلکه در بازارها و صنایعی که در آن حضور دارند نیز وجود دارد. فضای کاهش وزن.

برخی از مشهورترین افراد مشهور که گزارش شده اند سود زیادی در اینستاگرام کسب می کنند عبارتند از: کریستینو رونالدو ، آریانا گراند ، دواین جانسون ، کایلی جنر ، سلنا گومز ، کیم کارداشیان ، لئو مسی و بیانسه نولز.

و برخی دیگر از افراد درامد بزرگ که ممکن است شما آنقدرها با آنها آشنا نباشید ، عبارتند از: .

 

و برای تجزیه و تحلیل بیشتر این موضوع بر اساس بازار و تعداد مخاطبان ، می توانیم به گزارش اخیر تأثیرگذار IG از InfluencerMatchMaker نگاهی بیندازیم ، که کاربران زیر (و تعداد دنبال کنندگان آنها) را از 3/2022 در IG برجسته می کند:

  1. Huda Kattan - 31.1M + پیروان -زیبایی
  2. Caspar Lee - 3.1 میلیون نفر + دنبال کنندگان - سرگرمی / شخصیت YouTube
  3. Jeffree Star - 10.1M + دنبال کنندگان - زیبایی
  4. جیمز چارلز - 12.9 میلیون نفر + دنبال کنندگان - زیبایی
  5. اما چمبرلین - 6.1 میلیون نفر + دنبال کنندگان - سرگرمی / شخصیت YouTube
  6. Em Sheldon - 102K + پیروان - مد / مسافرت / تناسب اندام / زیبایی / سبک زندگی
  7. Jordan Lipscombe - 354K + دنبال کنندگان - زیبایی / مد
  8. مادر دیوانه سفر - 103K + دنبال کنندگان - سفر
  9. سوفیا و سینزیا - 103K + دنبال کنندگان - مد / زیبایی
  10. Kayla Itsines - 10.7M + پیروان - سلامتی / تناسب اندام
  11. Syd و Ell - 14.2K + دنبال کنندگان - زیبایی / مد
  12. Laura Meachem - 27.5K + دنبال کنندگان - مد / سبک زندگی
  13. هالی بون - 424K + دنبال کنندگان - زیبایی
  14. Elle Next Door - 103K + دنبال کنندگان - زیبایی / مسافرت / سبک زندگی / مد
  15. زارا مک درموت - 1M + پیروان - سبک زندگی
  16. کارلی روونا - پیروان 155 هزار نفر - سلامتی / تناسب اندام
  17. Olivia Jade - 1.2 میلیون نفر + دنبال کنندگان - مد / زیبایی
  18. Misha Grimes - 60.5K + پیروان - مد / زیبایی / مسافرت / سبک زندگی
  19. امیلی کانهام - 596K + دنبال کنندگان - مد / زیبایی / مسافرت / سبک زندگی
  20. Anastasia Kingsnorth - پیروان 1M - مد / زیبایی / سبک زندگی

همانطور که قبلا ذکر شد ... بسیاری از این تأثیرگذاران با دنبال کنندگان صفر کار خود را شروع کردند ، اما ممکن است چندین نفر از آنها تبلیغات پولی یا حتی خرید لایک و دنبال کنندگان را انجام داده باشند تا به مرور زمان دنبال کنندگان خود را افزایش دهند.

نکاتی سریع برای بهبود استراتژی رشد اینستاگرام

تا کنون ، ما برخی از اساسی ترین و موثرترین روش ها را برای راه اندازی حساب اینستاگرام شما شرح داده ایم ، در حالی که همچنین از ایجاد استراتژی های بازاریابی محتوای تأثیرگذار و برنده سازی برای تقویت این رشد حتی بیشتر استفاده کرده ایم.

با این حال ، وقتی نوبت به رشد هر چیزی در اینترنت می رسد ، همه چیز در مورد ادامه تبلیغ و داشتن یک استراتژی بازاریابی و تولید محتوا موثر است.

با خرید لایک اینستاگرام می توانید عکس های خود را به سرعت به دیدی همه برسانید

برای کمک به این فرآیند ، بافر نکات زیر را ذکر کرده و زمینه های اصلی را برای تمرکز تلاش خود بر روی آنها ذکر کرده است.

  • زمان های مطلوب ارسال خود را پیدا کنید
  • با فیلم ها آزمایش کنید
  • برای تشویق به نامزدی مسابقات را برگزار کنید یا س questionsال کنید
  • محتوای تولید شده توسط کاربر را درست کنید
  • داستانهای اینستاگرام را بگویید
  • در اینستاگرام به صورت زنده بروید
  • از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید
  • کمتر ارسال کنید
  • به طور خاص برای اینستاگرام ایجاد کنید
  • یک کاربر عالی اینستاگرام باشید

از میان روشهای مختلف ذکر شده در بالا ، راهنمای منابع در سایت آنها بسیار مفید است. با توجه به اینکه IG هم عکس و هم محتوای ویدئویی ارائه می دهد ، همه چیز در مورد دانستن این است که چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما بهتر کار می کند.

نمونه کاملی از این را می توان از طریق نمودار اینفوگرافیک زیر مشاهده کرد ، که نشان می دهد افراد بیشتری تمایل به اظهار نظر در مورد ویدیوها دارند ، در حالی که افراد بیشتری عکس ها را دوست دارند. به همین دلیل مهم است که مخلوط خوبی از هر دو در کانال IG خود داشته باشید ، بنابراین می توانید نتایج را با محتوا و مخاطبان خود تقسیم کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید.

هرچه درک بیشتری از مخاطب خود داشته باشید ، می توانید محتوای بهتری ایجاد کنید. و در پایان روز ، همه چیز در واقع تأمین نیازهای مخاطبان شما و دادن چیزهایی برای دوست داشتن و همچنین به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبانشان است.

آیا مشهور شدن در اینستاگرام به همان ساده ای است که به نظر می رسد؟

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام و تعداد بیشتری از افراد از دستگاه های تلفن همراه خود بیش از گذشته استفاده می کنند ، به نظر می رسد بهترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مخاطبان جدید و تلاش برای مشهور شدن در این روند است.

خبر خوب این است که اینستاگرام به همه زمینه های برابر را می دهد. همه کاربران با دنبال کنندگان صفر کار خود را شروع می کنند و به راحتی مجبور می شوند با گذشت زمان پیروان خود را افزایش دهند.

از طریق استفاده از محتوای با کیفیت بالا و بسیاری از ابزارها و ویژگی های عالی ذکر شده در بالا ، هر کسی می تواند با کمی کار در IG مشهور شود. و مهم نیست که شما ترجیح می دهید محتوای ویدئویی ایجاد کنید ، یا به سادگی عکسهایی از خود ، مکانهایی که به سراسر جهان سفر می کنید ، یا به سادگی عکسهایی را از چیزهایی که بیشتر به آنها علاقه دارید به اشتراک بگذارید - کنترل محتوای خود را کنترل می کنید پیچش یا اصالت دادن به آن.

همه اینها و موارد دیگر همان چیزی است که محتوای شما را اصیل و خاص می کند - بنابراین منجر می شود تا در نهایت به یک تأثیرگذار خرد در بازار طاقچه خود تبدیل شوید.

اولین قدم در این فرآیند این است که اطمینان حاصل کنید که هر یک از نکات توصیه شده در بالا را خوانده اید و از امروز اجرای آنها را شروع می کنید. وقتی محتوای شما رشد می کند و حساب شما پیر می شود ، احتمال بیشتری دارد که پیروان جدیدی کسب کنید و درعین حال به یک مارک معتبر و قابل اعتماد تبدیل شوید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی